کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

مزایای استفاده از کارت RFID


  مزایای استفاده از کارت RFID  



پیش از آنکه به بیان مزایای کارتهای RFID بپردازیم لازم می دانیم ابتدا تعریف مختصری از این نوع کارت ها داشته باشیم. برای آگاهی از این مزایا تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.



  تعریف کارت RFID  



کارت RFID کارتی است که به دلیل قطعه الکترونیکی که داخل آن تعبیه شده ( که یک تراشه و آنتن است) میتواند به صورت خودکار توسط دستگاه کد خوان شناسایی شود . بین دستگاه کد خوان و تراشه الکترونیکی که داخل کارت RFID است امواج رادیویی رد و بدل میشود ، و به این ترتیب اطلاعاتی که داخل کارت ذخیره شده بدون تماس پردازش میشود. کارتهای مذکور برای شناسایی خودکار اشیا و یا کالاها میتواند مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا احتیاج به تماس مستقیم با دستگاه کدخوان نیست و فقط کافی است یک تگ  RFID درون کارت قرار گیرد.  این کارت ها نوعی از کارت پی وی سی است که امروزه کاربردهای زیادی برای چاپ کارت کنترل تردد ، چاپ کارت مایفر ، چاپ کارت پرسنلی هوشمند و… دارد.



  کاربرد کارت RFID  



کارت های مذبور جهت خواندن و نوشتن اطلاعات به صورت بدون تماس (بی سیم) استفاده می کنند. در حقیقت کارت های RFID مناسب برای چاپ کارت هایی نظیر کارت شناسایی، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت مترو و اتوبوس و … می باشند. از دیگر موارد استفاده از این نوع کارت ها می توان کنترل ورود و خروج و درخواست های مالی، اعتباری و امنیتی را نام برد. لازم به ذکر است که طراحی و چاپ روی این کارت ها متناسب با نیاز و سلیقه ی مشتری صورت می گیرد.



  مزایای استفاده از کارت RFID  



استفاده از کارت RFID موجب ایجاد امنیت و یکپارچگی در کار شما می گردد. در صورت استفاده از این نوع کارت شما قادر خواهید بود بدون تعویض برچسب RFID، آن را بروز رسانی کنید. به طور کلی این نوع کارت دارای مزایای زیادی برای سازمان ها، ارگان ها و حتی افراد می باشد و به دلیل وجود همین ویژگی ها می باشد که امروزه استفاده از کارت RFID بسیار فراگیر شده است.