کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid

جدید ترین یافته ها در خصوص مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid .

کارت‌های هوشمند درون خود یک ریز پردازنده دارند این ریزردازنده چون بیش از اندازه کوچک است با تکنولوژی خاصی کشت می‌شود (تبدیل یک ترانزیستور اندازه یک نخود به سایزی معادل کوچک‌تر از نوک سوزن). ریزپردازنده معمولاً در زیر یک اتصال طلایی در یک طرف کارت قرار دارد. این ریز پردازنده در کارت‌های هوشمند در حقیقت جایگزین نوار مغناطیسی در کارت‌های معمولی شده‌است. مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  را که روی نوار مغناطیسی کارت‌های معمولی وجود دارد می‌توان به راحتی خواند، روی آن نوشت، آن را حذف کرد و یا تغییر داد. به علت وجود همین مشکل نوار مغناطیسی محل خوبی برای نگهداری اطلاعات نیست.

می‌توان به امنیت اطلاعات درون کارت اطمینان داشت و مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  مهم را در آن ذخیره کرد. این کارت‌ها که در سال ۱۹۷۰ عرضه شدند مشکل امنیت را که در مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  به کارت‌های معمولی مغناطیسی وجود داشت، برطرف کردند. ولی این نوع کارت‌های هوشمند هم همانند کارت‌های معمولی مغناطیسی نیاز به قرار گرفتن در دستگاه برای خوانده شدن مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  دارند. نسل جدید کارت‌های هوشمند، کارت‌های مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid بدون تماس هستند. این کارت‌ها بدون تماس و با تکنولوژی القاء Radio Frequency Identification با مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  کارت خوان ارتباط برقرار می‌کنند. فقط کافی است این کارت در نزدیکی دستگاه قرار گیرد. این مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  کارت در مواقعی که نیاز به برقراری مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid سریع و حتی بدون مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid دست وجود دارد، کاربرد بسیاری دارد. برای مثال برای ورود یک به اتاق، کارت مکن است در جیب یا کیف شخص باشد و از همان محل و بدون نیاز به خارج کردن با دستگاه کارت خوان ارتباط برقرار کرده و مجاز بودن ورود بررسی شده و در باز شود. مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid در بسیاری از سیستم‌های حمل و نقل مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid در دنیا به دلیل حجم زیاد مسافران و به خاطر سریع تر شدن چک کردن بلیط از این نوع مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid استفاده می‌شود. هم اکنون کارت‌های اعتباری متروی تهران هم از نوع کارت هوشمند بدون تماس هستند.استفاده از این کارتها روز به روز بیشتر می‌شود مثلاً در مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid تبریز و مشهد جهت استفاده از اتوبوس به عنوان کارت مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid اتوبوس پیاده سازی شده‌است.  

 به همین دلیل هم برای مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid از چنین کارت‌هایی نیاز به طراحی شبکه‌های مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid گسترده، برای تایید صحت و دریافت و پردازش اطلاعات وجود دارد. کارت هوشمند بدون نیاز به چنین امکاناتی به دلیل امنیت خود می‌تواند اطلاعات را در خود ذخیره کرده تا در صورت مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid در محل‌های مختلف بتوان از این اطلاعات بدون نیاز به اتصال به شبکه استفاده کرد. ریز پردازنده در کارت هوشمند برای امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع کارت هوشمند یک کامپیوتر کوچک است که با کامپیوتری که به دستگاه کارت خوان متصل است ارتباط برقرار می‌کند. تا ریزپردازنده کارت، از معتبر بودن دسترسی به کارت مطمئن نشود، به کارت خوان اجازه دسترسی نمی‌دهد. پس از صدور مجوز دسترسی، کارت خوان می‌تواند همانند یک دیسک با کارت که دارای یک Ram است کار کند؛ اطلاعات را خوانده، پردازش و مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid دهید. کارت‌های هوشمند می‌توانند تا ۸ کلیو بایت Ram (حافظه با دسترسی تصادفی برای خواندن و نوشتن اطلاعات)، ۳۶۴ مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid  بایت ROM (حافظه فقط خواندنی)، ۲۵۶ کیلوبایت PROM (مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid فقط خواندنی قابل برنامه ریزی) و یک ریزپردازنده ۱۶ بیتی داشته باشند. کارت هشمند همچنین از یک واسط سریال برای نقل و انتقال اطلاعات استفاده کرده و انرژی خود را هم از یک منبع بیرونی (مثلاً دستگاه کارت خوان) تامین می‌کند. ریز مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid هم برای انجام یک مجموعه عملیات محدود همانند رمزنگاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت‌های هوشمند می‌توانند برای مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid اعتباری، کارت پول‌ها، سیستم‌های امنیتی کامپیوتری، سیستم‌های مقاله و گزارشات جدید در مورد تگ rfid هویت دولتی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.