کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

چاپ کارت هوشمند RFID



چاپ کارت هوشمند



کارت های هوشمند از مهمترین کارت هایی است که دائما در حال پیشرفت است. و کاربرد آن روز  به  روز در حال افزایش است. 


نگاه کلی به تگ های RFID:

 

از بین فناوری رادیویی ( Radio Frequency Identification = RFID) یکی از کارآمدترین آنها می باشد که امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

سامانه شناسایی امواج رادیویی (Radio Frequency Identification – RFID) سامانه شناسایی بی سیمی است که قادر به تبادل داده ها به وسیله برقراری اطلاعات بین یک Tag که به یک کالا، کارت و... متصل شده و یک بازخوان (Reader) است. سامانه های RFID از سیگنالهای الکترونیکی و الکترومغناطیسی برای خواندن و نوشتن داده ها بدون تماس بهره می برند. اصولا به هر سیستمی که قادر به خواندن و تشخیص اطلاعات افراد یا کالاها باشد سیستم شناسایی یا Identification System گفته می شود.


اصول فناوری RFID :

 RFID از سه قسمت تشکیل شده است:

 : A Scanning antenna tag  برای برقراری ارتباط و ارسال امواج رادیویی به 

 :  A Transceiver with a decoder برای تفسیر داده ها

A Transponder the RFID tag  : که اطلاعات لازم در آن ذخیره شده است.

 

تگ های RFID 

وظیفه اولیه و اصلی تگ RFID ، ذخیره اطلاعات و ارسال داده ها به یک بررسی کننده است . آسانترین حالت ، یک تگ شامل یک تراشه الکترونیکی و یک آنتن می باشد که در یک بسته در کنار یکدیگر قرار می گیرند . تراشه موجود در تگ های RFID از حافظه ای با قابلیت فقط خواندنی و یا خواندنی / نوشتنی  به منظور ذخیره  و بازیابی داده و در برخی موارد تغییر داده استفاده می نماید .  در برخی تگ ها ممکن است از یک باطری نیز استفاده شود ( وجه تمایز تگ های فعال و غیرفعال ) . 



ظاهر تگ های RFID:

تگ های هوشمند RFID  می توانند در ابعاد و اشکال مختلف ارائه شوند . در حال حاضر هم با شکل های مختلفی در بازار وجود دارند. با توجه به این که تراشه و آنتن بکارگرفته شده در یک تگRFID بسیار کوچک هستند ، امکان استفاده از تگ های  RFID به هر شکل و اندازه ای وجود خواهد داشت .

اندازه و شکل یک تگ RFID به عوامل زیادی از جمله نوع کاربری آن بستگی خواهد داشت . برخی از تگ ها می بایست بگونه ای ساخته شوند که در مقابل عواملی نظیر حرارت بالا ، رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم باشند . برخی دیگر می بایست بگونه ای ساخته شوند که ارزان قیمت و مصرفی باشند نظیر برچسب های هوشمند . برچسب های هوشمند صرفا" یک نمونه از تگ های هوشمند می باشند .

یکی از مواردی که از تکنولوژی RFID استفاده می شود در چاپ کارت های pvc می باشد. کارت هوشمند انواع مختلفی دارد . نمونه کارت های اتوبوس و ...

برای خرید  و چاپ کارت های هوشمند مایفر که حاوی تگ هستند با شماره 02166969893 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.