کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

تگ مایفر


تگ قیمت مایفر یکی از تگ‌های پیشرفته با هوشمندی بالا است که در فروشگاه‌ها و کارخانجات مورداستفاده قرار می‌گیرد. تگ قیمت مایفر در رده تگ‌های با فرکانس نسبتاً بالا (HF) بوده و امکان برقراری ارتباط آن با دستگاه گیرنده از فاصله کمتر از 1 متر وجود دارد.تگ های مایفر تحول شگفت آوری را به وجود آورده است . قابلیت ذخیره سازی اطلاعات در قالب کارت پی وی سی pvc ساده باعث شد که  به کارت ها مشخصه هوشمند شدن اضافه شوند. 

کارت های مایفر با حافظه متفاوت 1k  و 4k  می باشند . نمونه کارت های مایفر ، کارت های پرسنلی شناسایی، کارت های کنترل تردد ، کارت های حضور و غیاب و ...



 تگ های مایفر دارای حافظه بوده و کاربران امکان ذخیره سازی  اطلاعات بر روی آن را دارند. این قابلیت باعث می‌شود که اطلاعات  بر روی آن ذخیره شود.

تگ ها در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارد و در رنگ های مختلفی با ویژگی های متفاوت تولید می شوند. 


مشخصات تگ قیمت مایفر

تگ قیمت مایفر دارای حافظه 1K بوده و حجم کامل آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این اطلاعات به دو صورت بارگذاری می‌شوند. درواقع صاحبان این تگ‌ها می‌توانند آنها را از پیش رمزگذاری شده بخرند با آنها را در محل نصب و به کمک دستگاه RFID انجام دهند.


فرکانس مورداستفاده در تگ قیمت مایفر نسبتاً بلند بوده و با فرکانس 56/13 مگاهرتزی کار می‌کند. این فرکانس موجب می‌شود که امکان استفاده از آن به‌صورت غیر تماسی وجود داشته باشد. اطلاعات بارگذاری بر روی تگ قیمت مایفر درصد اطمینان بالایی دارد و امکان هک کردن آن وجود ندارد.


تگ قیمت مایفر نیازی به باطری ندارد و به‌راحتی توسط دستگاه RFID خوانده می‌شود. همچنین خواندن این تگ به دو صورت قابل انجام است. علاوه بر اینکه امکان استفاده از ریدر متحرک را دارند، می‌توان دستگاه RFID را بر روی خط تولید قرار داد و به کمک آن آمار تولید را دریافت کرد.

چاپ کارت مایفر 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.