کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت مایفر 1K سفید چینی



کارت مایفر 1K سفید چینی



کارت مایفر


از محبوب ترین و رایج ترین نوع کارت RFID کارت های مایفر می باشند. کارت مایفر دارای انواع گوناگونی بوده و توسط برند Mifare که متعلق به کمپانی NXP می باشد تولید شده است. کارت های مایفر از جنس پی وی سی تولید شده اند و در دو نوع 1K و 4K وجود دارند. کارت مایفر 4k دارای 4 کیلو بایت ظرفیت حافظه هستند. این کارت ضخامتی معادل 400-760 میکرون داشته و ابعاد آن نیز برابر با 8.5*5.4 سانتی متر است. کارت مایفر 4k نوعی از کارت های RFID و بدون تماس یا همان کانتکت لس (Contact less) به شمار می رود.


کارت مایفر (Mifare 1K) سفید چینی


کارت مایفر (Mifare 1K) سفید چینی از جنس پلاستیکی به نام PVC می باشد. کارت مایفر 1k سفید چینی از نوع بدون تماس مایفر یا همان کانتکت لس (Contact less) است. این کارت شامل یک چیپست یا کد چندرقمی بوده و ضخامتی معادل 400-760 میکرون دارد. همچنین ابعاد این نوع کارت 8.5*5.4 سانتی متر می باشد. کارت مایفر 1K همانطور که از نامش پیداست در بازار با نام کارت های مایفر ۱k خرید و فروش می شود. این کارت ۱ کیلو بایت ظرفیت حافظه دارد و دارای ۱۶ سکتور است. این چیپست برای برنامه ریزی کارت مایفر به بلوک های گوناگونی تقسیم بندی شده است. این کارت مایفر 1k سفید چینی قابلیت خواندن و نوشتن بر روی چیپست خود را دارد.



کاربردهای کارت مایفر (Mifare 1K) سفید چینی


برای اینکه بتوان از کارت مایفر 1k سفید چینی به راحتی استفاده کرد می توان بر روی کارت مایفر عملیات چاپ و شخصی سازی انجام داد. از کارت مایفر 1k سفید چینی می توان جهت تولید کارت حضور و غیاب، کارت سلف سرویس، کارت شناسایی، بلیط الکترونیکی، کارت اتوبوس، کارت مترو،کارت وفاداری مشتریان، کارت شهروندی، کارت پارکینگ، کارت دسترسی ،کارت شهر بازی، کارت اعتباری استفاده نمود.



ویژگی های کارت های مایفر سفید چینی


  • حافظه ی یک کیلوبایتی
  • فرکانس کاری 13.56mhz
  • قابلیت خواندن کارت تا فاصله ی 10 سانتی متری از دستگاه کارتخوان
  • حافظه ی قابل خواندن و نوشتن
  • ماژول امنیتی برای مسدود نمودن دسترسی های غیر مجاز به کارت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.