کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

کارت RFID تگ rfid

مرکز انواع تک RFID, کارت RFID, جاسوئیچی RFID, ریدر RFID, لیبل RFID , دزدگیر RFID , تگ برچسبی RFID ,تگ RFID

استفاده از تگ RFID به جای کارت شناسایی

میدانستید که می توانید از تگ RFID به جای کارت شناسایی استفاده کنید؟  چگونه  تگ RFID  کارکردی شبیه کارت پرسنلی را انجام می دهد؟ تگ RFID  چگونه در بدن انسان جای می دهند؟ 


پاسخ همه این سوالاها در این مقاله داده می شود. 




تگ RFID 


سامانه شناسایی بی‌ سیمی RFID یا Radio Frequency Identification قادر به تبادل اطلاعات با تگ‌ها، برچسب‌های RFID با مرکز است.

در مبحث RFID یک سری کارت خوان داریم که Reader هستند و یک سری تگ RFID یا کارت شناسایی داریم. تگ‌ها و کارت‌ها با عبور از منطقه آنتن دهی گیرنده‌ها یا همان کارت‌خوان RFID (ماژول RFID)شناسایی شده و بر اساس کد داخلی آن فرآیند تعریف شده صورت می‌گیرد.

تگ RFID  پیشرفت های زیادی را به همراه داشته است. حتی به این صورت که کاربرد های امنیتی را به خود اختصاص داده اند. بحث جدید با عنوان جایگذاری تگ RFID  در بدن انسان ، حیوانات و ... مطرح شده است. 

کاربرد تگ RFID در بدن انسان به شکل های مختلف می باشد. عمده ترین کاربرد تگ RFID  در بدن انسان به شکل شناسایی کردن افراد می باشد. برای افرادی که بیمار هستند از جمله بیماری های آلزایمر و ... . شرکت ها، موسسات و ... برای مدیریت کارمندان خود استفاده می کنند. از جمله حضور و غیاب کارمندان، استفاده از منابع شرکت، نمایش اطلاعات فردی و استفاده از امکانات شرکت . 

جایگذاری تگ RFID در بدن انسان  در دست ها صورت می گیرد زیرا بتوان توسط سخت افزار مربوطه اطلاعات خوانده شود. 


کاربرد تگ RFID  در بدن انسان پدیده ای در زمینه های سلامت ، حمل و نقل و ...





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.